Inloggen?

Inloggen Help

Wat nu?

De docent als gids van de onderzoekende leerling.

Geplaatst door:
Redactie SLO

In deze publicatie wordt de rol van de docent besproken bij het begeleiden van de onderzoekende leerling. Dilemma's en keuzes in het begeleiden van begaafde leerlingen bij de uitvoering van verrijkingstaken worden besproken. Wanneer leren leerlingen? Hoe leren leerlingen? Hoe kan de docent leren uitdagen?
Een heldere publicatie die bewustwording genereert en tegelijk stimuleert concrete stappen te zetten in de eigen onderwijspraktijk. Nu in het kader van Onderwijs2032 weer zeer actueel.

Trefwoorden: leren, verrijken

Details

Subtitel: De docent als gids van de onderzoekende leerling.
Auteur: Dirkje Ebbers en Heleen Wientjes
Jaar van uitgave: 2007
Om te reageren dien je eerst in te loggen.

Heb je nog geen profiel? Registreer dan eerst om een nieuw profiel aan te maken.