Publicatie
Onderwijsbehoeften hoogbegaafde kinderen
Zijn en gezien worden

(onbekend)
22 juni 2018 | 1 minuut lezen
Passend onderwijs vraagt van leerkrachten om te voldoen aan de basisbehoeften van alle kinderen, ook aan die van hoogbegaafde kinderen. De praktijk leert dat het soms lastig is om hen echt te begrijpen. Herken de onderwijsbehoeften van hoogbegaafde kinderen beter met behulp van een matrix voor leerkrachten.
In dit artikel, dat in juni 2018 in JSW verscheen, wordt ingegaan op onderwijsbehoeften van hoogbegaafde kinderen.
# Iselinge Hogeschool - o.a. met Melline Huiskamp, Anoek Boegman, Jetta Franssen, Karin Weijers, Denise Wopereis, Sandy Tangelder-Heister, Willy Koskamp
Verwijzen kan via: Boer-Bruggink, M. de & Huiskamp, M. (2018). Onderwijsbehoeften hoogbegaafde kinderen: Zijn en gezien worden. JSW, 102 (10), 6-8.
1 document toegevoegd