Reflectieve houding
Criterium | Voorbeeld |
---|---|
Het materiaal nodigt de leerling uit om zich te verdiepen en te verwonderen over de Engelstalige cultuur, bijvoorbeeld producten, schrijvers, dichters, columnisten, journalisten of muzikanten. |
Webquest "Carl Hiaasen" In dit materiaal, waaronder interviews, word je meegenomen in het leven en werk van de auteur Carl Hiaasen. |
Het materiaal voorziet in een waardering van taaluitingen door leerlingen, bijvoorbeeld in proza-, poëzie- en debatteerwedstrijden. |
Webquest "Poetry Prose" In dit materiaal werken leerlingen aan gedichten en proza op basis van definities en criteria. |
Het materiaal bevat duidelijke criteria, rubrics, commentaarformulieren of beoordelingsformulieren, zodat leerlingen in staat worden gesteld zelfstandig op eigen en andermans werk te reflecteren. |
Webquest "Persuasive writing" In dit materiaal reflecteren leerlingen op elkaars werk. Worksheet "Peer review worksheet" In dit materiaal staan aanwijzingen om leerlingen in staat te stellen peer feedback te geven. |