Hoge moeilijkheidsgraad
Criterium | Voorbeeld |
---|---|
Het materiaal biedt thema's aan waar leerlingen nog weinig voorkennis over hebben. |
In dit materiaal komt een thema aan de orde waar leerlingen waarschijnlijk weinig voorkennis over hebben. |
Teksten uit kwaliteitskranten, opiniebladen, wetenschappelijke tijdschriften en kwalitatief hoogstaande websites en boeken worden als bron ingezet. |
Webquest "Global Warming: Did We Do It?" In dit materiaal wordt verwezen naar Engelstalige (online) bronnen van kwalitatief hoog niveau. |
Het materiaal nodigt uit tot het maken van een goed onderbouwd en uitgewerkt werkstuk, artikel of verslag. |
Webquest "Plagiarism: a big No-no" In dit materiaal wordt plagiaat onder de aandacht gebracht. |
Het materiaal laat leerlingen kennismaken met diverse thema's die aansluiten bij de dagelijkse praktijk en lopende actualiteiten, door middel van Engelstalig authentiek materiaal. |
Webquest "Media Literacy: Persuasive Techniques" In dit materiaal staat de invloed van de hedendaagse media op mensen centraal. |
Het materiaal bevat adolescenten- en volwassenenliteratuur en poëzie. |
Webquest "Teaching Poetry Using Multiple Intelligences" In dit materiaal staat een bekend gedicht van Robert Frost centraal. |