-
(onbekend)
Trajectbegeleider bij implementatieprocessen op scholen, innovatieve projecten opzetten m.b.t. talenten
-
(onbekend)
-
(onbekend)
-
Comprix College
-
ABV
Onderzoeker, Gepromoveerd op HB+ASS , Gz-Psycholoog, Klinisch Pedagoog, NIP K&J-Psycholoog Specialist
-
(onbekend)
Slim Begeleiden
-
(Hoog) begaafde Leerlingen die op grond van hun talenten veel meer zouden moeten kunnen dan ze laten zien, zijn niet in hun “Element”. Dreigende schooluitval en langdurig onderpresteren, soms...
-
In het tweede deel van deze verdiepingsworkshop wordt gekeken naar de valkuilen van het coachen, als gevolg waarvan deze leerlingen zich niet laten zien en blijven hangen in hun comfortzone van...
-
National Talent Centre of the Netherlands (NTCN)
Opleider/trainer, Specialist begaafdheid, Peers4Parents facilitator en trainer, Bestuurslid, Managing Director, WCGTC Delegate - NL
-
Wat betekent het (voor jou) om in je element te zijn?
Je gezien, gehoord en begrepen voelen is een belangrijke randvoorwaarde om 'in je element' te kunnen zijn, met wie je bent, wat je kunt...
-
Belangrijk: Deze workshop is het vervolg op de workshop uit 2e ronde met dezelfde titel + A
Wat betekent het (voor jou) om in je element te zijn?
Je gezien, gehoord en begrepen voelen is een...
-
Bijzonder Gewoon Begaafd
Coördinator begaafdheid / talentontwikkeling, Begeleider peergroep(en), Opleider/trainer, Specialist begaafdheid, Trajectbegeleider bij implementatieprocessen op scholen
-
Radboud Universiteit, PWO
Onderzoeker
-
Het TalentenLab
-
Piecke
Opleider/trainer, Specialist begaafdheid, Zelfstandig onderwijs professional
-
Belangrijk: Deze workshop duurt 2 rondes. Je dient je dus in te schrijven voor deze sessie én voor deel B (met dezelfde titel)
Leerlingen met kenmerken van begaafdheid én kenmerken van leer-...
-
Belangrijk: Deze workshop is vervolg op de workshop uit 2e ronde met dezelfde titel + A
Leerlingen met kenmerken van begaafdheid én kenmerken van leer- en/of gedragsproblemen zijn dubbel...
-
Linda Silverman
Gifted Development Center
-
deDNKRS - gelukkig hoogbegaafd
Ambulant begeleider, Specialist begaafdheid, Uitgever, hoogbeGAAFd LEVEN: onderwijsadviseur / intermediair onderwijs-zorg-welzijn / specialisatie thuiszitters
-
Buro Mare
-
2Wicked
Docent, Mentor, Opleider/trainer, Specialist begaafdheid, onderwijsontwikkelaar, auteur, onderwijsontwikkelaar
-
Instituut Kind in beeld
directeur
-
directeur
-
Psychologenpraktijk Frumau
-
Lesmateriaal voor hoogbegaafden
-
Incontexto Orthopedagogen
orthopedagoge
-
Noks Nauta
Noks Nauta
-
SLO
Specialist begaafdheid, Senior Leerplanontwikkelaar po, ECHA Specialist (Hoog)begaafdheid, Projectleider Informatiepunt Onderwijs & Talentontwikkeling
-
Belangrijk: Deze workshop duurt 2 rondes. Je dient je dus in te schrijven voor deze sessie én voor deel B (met dezelfde titel)
Welke kennis en vaardigheden heb je nu én later nodig? Hoe zorg...
-
Belangrijk: Deze workshop is vervolg op de workshop uit 2e ronde met dezelfde titel + A
Welke kennis en vaardigheden heb je nu én later nodig? Hoe zorg je voor een open mindset en dat je ook...
-
Passend Onderwijs Almere
Coördinator begaafdheid / talentontwikkeling, Begeleider peergroep(en), Opleider/trainer, Specialist begaafdheid, Trajectbegeleider bij implementatieprocessen op scholen, voorzitter LBSB
-
Rianne van de Ven Coaching & Consulting
Vrijwilliger, Bestuurslid Intervisie (vrijwilligersfunctie), Coach voor hoogbegaafde volwassenen
-
National Talent Centre of the Netherlands
Ambulant begeleider, Coördinator begaafdheid / talentontwikkeling, Beleidsmedewerker, Onderzoeker, Opleider/trainer, Specialist begaafdheid, Trajectbegeleider bij implementatieprocessen op scholen, Uitgever, Directeur
-
GaveMensen
Opleider/trainer
-
SLO
Specialist begaafdheid
-
Belangrijk: Deze workshop duurt 2 rondes. Je dient je dus in te schrijven voor deze sessie én voor deel B (met dezelfde titel)
Leerlingen met kenmerken van begaafdheid én kenmerken van leer-...
-
Belangrijk: Deze workshop is vervolg op de workshop uit 2e ronde met dezelfde titel + A
Leerlingen met kenmerken van begaafdheid én kenmerken van leer- en/of gedragsproblemen zijn dubbel...