Inloggen?

Inloggen Help

Problemen met inloggen

Indien het inloggen op deze site niet lukt, kan dit verschillende redenen hebben. Controleer daarom of u onderstaande stappen juist heeft doorlopen.

  1. Registreren
    Tijdens het registreren, heeft u de volgende gegevens ingevoerd:
    Nadat u uw registratie heeft verstuurd, wordt de volgende mededeling getoond:

    Ter bevestiging ontvangt u automatisch een activatie e-mail op het door u opgegeven e-mail adres, waarmee u het registratieproces kunt voltooien.
    Indien u dit niet ontvangt, controleert u dan de spam-map in uw mailbox, of laat de activatie e-mail opnieuw versturen via de link in de getoonde mededeling. Om te voorkomen dat de mail als spam wordt gezien, kunt u bij het spamfilter in uw eigen mailinstellingen talentstimuleren@slo.nl als veilige afzender markeren om ervoor te zorgen dat u al onze mails ontvangt.

    Nog steeds geen activatiemail ontvangen? TIP: Sommige mail servers zijn heel strikt in wat ze toelaten. Het bevatten van een link in een mail kan bijvoorbeeld al aanleiding zijn om iets als spam te markeren. In dit geval kunt u ook proberen de registratie op een ander e-mail adres te doen, waarvoor deze beperking niet geldt. Na de registratie kunt u het mailadres dan weer aanpassen in uw profiel. 
     
  2. Bevestig uw registratie / activatie
    Via de activatie e-mail kunt u uw registratie activeren:

    Door uw registratie te activeren, komt u automatisch ingelogd op www.talentstimuleren.nl terecht en ziet u een bevestiging dat uw registratie is voltooid:

    Indien u heeft gekozen voor een uitgebreid profiel, komt u automatisch op uw profielpagina waar u uw gegevens verder aan kunt vullen. Dit kunt u op elk gewenst moment doen.
     
  3. Controleer of uw profiel zichtbaar is (indien u voor een uitgebreid profiel heeft gekozen)
    Zodra uw registratie geactiveerd is, bent u met een uitgebreid profiel zichtbaar in het overzicht van professionals.
    U kunt dit controleren door uw naam te zoeken. Het is voldoende om uw voor- of achternaam in te voeren in het zoekveld om een overzicht van gevonden matches te krijgen. Indien u getoond wordt in het overzicht, is uw registratie succesvol verlopen. Met uw e-mail als gebruikersnaam en uw opgegeven wachtwoord zou het inloggen geen problemen moeten opleveren.
     
  4. Vraag een nieuw wachtwoord aan
    Indien u uw wachtwoord bent vergeten, of wanneer bij het inloggen wordt aangegeven dat de combinatie met gebruikersnaam niet werkt, dan kunt u  via 'Wachtwoord vergeten?' in het inlogblok een nieuw wachtwoord aanvragen door het e-mail adres waarmee u geregistreerd staat in te voeren:

    U ontvangt dan op dit adres een e-mail met link, waarmee u opnieuw uw wachtwoord in kunt stellen.
     
  5. Neem contact met ons op
    Heeft u al het bovenstaande al geprobeerd en lukt het alsnog niet om in te loggen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier en geef duidelijk aan welke problemen u alsnog ervaart.